August 28, 2012

UNprejudiced

Hatiku seperti buku. 
Di halaman pertama aku tulis nama 
ALLAH dan orang tuaku, kerana tanpa mereka
aku tak ada di dunia ini...

♥ Dihalaman selanjutnya aku tulis nama teman temanku,
kerana mereka sangat bererti buatku

♥ Lalu kubuka sampai bahagian tengah,
kutulis nama orang yg pernah menyakitiku
kerana bahagian tengah mudah diROSAK dan dibuang..

♥ Dan halaman terakhir ku tulis nama mu,
kerana kamu akan menjadi seseorang yang sangat
berERTI selamanya dan sampai akhir cerita buku kehidupanku .




by : Page | Facebook


InsyaAllah aamiin ya rabbal'alamin | saya cuma ada al-fatihah di setiap penghujung solat | doa yang sama tanpa putus asa | dan dengan Ya Rahim ku seru | Hanya Allah yang tahu dan menentukan segala-galanya | Yakinlah |



ni shj size paling kecil...
tak boleh nak tengok gambar ni besar dan lama sebenarnya...
tapi dia agak comel...
kepala bagai nak patah...
hye!!!
ergghhhh...naik bulu roma tengok matanya.
motif letak gambar kucing lagi???
suka dengan benda yang buat saya gelak tiba-tiba walau agak scary...ok bai!

No comments:

Post a Comment