May 1, 2012

Teman terbaik dunia & akhirat




Dia sangat sayang pada saya rupanya...tapi saya?
Dia sangat mencintai saya rupanya...tapi saya?
Dia sanggup mengorbankan nyawanya kerana saya... apa yang saya dah buat ni?
Dia rela sakit kerana nak jaga saya...tapi saya?
Dia amat sabar melayan kerenah saya...tapi saya?
Dia langsung tak kecik hati sekali pun saya selalu kecewakan dia...tapi saya?
Dia sentiasa senyum walau saya tau hati dia saya sakiti. Kejam kan saya?
Dia sentiasa bersama saya tika senang dan susah...tapi saya di mana?
Dia selalu mendengar luahan isi hati saya. Memang pendengar yang baik!...tapi saya?
Dia selalu hadir tika saya sakit dan memerlukan bantuan...tapi saya?
Dia selalu memberi semangat untuk terus hidup...tapi saya?
Dia selalu berkongsi ilmu sekalipun dalam kepenatan...tapi saya kisah tak tu semua?


Dia...dia...dan dia...


Ya saya KEJAM!!!
Saya kejam sebab tidak menghargai orang yang benar-benar sayangkan saya selama ini.
Sungguh saya tak sedar diri!
Apa yang saya dah buat ni???







MAAFKAN SAYA









Dialah jiwa raga saya!
Teman terbaik.
Ibu oh Ibu...Engkaulah ratu hatiku.
Sekarang dah sama besar dengan mak..lama dah..haha











Emak yang sangat berani!
Number ONE for ME...kata Maher Zain.
Emak kata : "Rugilah mun sik main dah masuk situk"
Yeahhh... I like!










Emak yang sangat Memahami jiwa ini..
dan yang selalu memberi kejutan baek punyaaaaaaaa..

InsyaAllah mak, anak mu pun akan memberi kejutan yang baik dengan izinNYA.








tersentuh dengan ayat-ayat dalam gambar ni T_T
Harap-harap urusan kami dipermudahkan Allah. ^.^





Bagi saya tiada hari ibu yang perlu disambut SEBAB setiap saat adalah untuk IBU. ^_^
Ibu bapa selalu mendoakan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Jadi sebagai seorang anak juga harus turut mendoakan kedua orang tuanya. Doa yang tidak diketahui oleh orang didoakan lebih termakbul!!! InsyaAllah.



p/s : Moga-moga kita dapat jadi anak yang sentiasa mengembirakan hati kedua orang tua kan...amiin


Selamat Hari Pekerja..Hari-hari Kerja~


No comments:

Post a Comment