September 14, 2011

Raya edisi ke2

Nak tau satu cerita x?
Betul ke nk tau ni?
Baiklah....saya akan ceritakan.......Sebuah Cerita Mengenai Keluarga Bahagia.

Sebuah keluarga yang banyak berjasa, x mengira hujan, ribut,petir & yang sewaktu dgn nya,keluarga ini tetap berkorban tanpa rasa jemu. 







Ini kisah tentang sebuah keluarga bahagia.

Saya Perkenalkan ...
*****
****
***
**
*

Ini Bapa Kite...
handsome tak dia?
smartkan,berkilat
Dia lahir kat kuching tp x pasti kt mana(adaka anak semacam ini???)
Nanti interview sendiri k







Ini Emak Saya...
Lahir kt Sri Aman yg sangat aman.
Cun x mak kite? 
Vogue kan.
Jangan ngorat...nanti bapa kite marah ^_^









Ini kakak 1 kite (kembar x seiras)
seksi x die org???
dua2 lahir kt sri aman..ops mestila..nama pun kembar kn..hurmm
*wink*
die kuat tau...tgk je kaki die..








Ini pulak kakak 2 kite
lahir kt sri aman jugak..
kakak kite ni suke gune accesories..
lawa kan??






Ini suami kakak 2 kite.
Tough x? hahaha.
Sekali kena hayun dgn ni terus tumbang...
ambik ko.







Yang ni anak kpd kakak 2 kite.
So anak saudara la kan.
Jantina? of course la perempuan kn.
tgk...clr pink lagi tu..siap bunge2.
sweet anak saudara kite ni tau







Yang ni pulak adik kite...
cantik x? cantik x?
saya cubit kamu kalau ckp x cantik...hahaha
adik kite ni ala2 org zaman dulu kala...
*black* & *white*



Lastly...
Mestila kite...
Eh malu pulak nk tunjuk muke sendiri
~ngeeeeeeeeeee~~~








Ini la kite yg dot.dot.dot.
Saya tahu kamu puji saya...ehem.
Nama kite Cik Wedges...
Best x kite ni?
hahahaha





sekian cerita keluarga......pai...pai... Selamat Malam


2 comments:

  1. Alolo..comel je kan akak ni... kite nak ngorat yg last skali la...:D

    ReplyDelete
  2. hehe...
    entry biasa2 je dek....
    ngorat je...suke ni...
    berdoa agar dpt jumpe adek suatu hari nanti..
    nak cubit pipi

    ReplyDelete