September 7, 2011

ok jugak

Saya berjanji pada diri akan active dlm blog setelah membeli gadget baru....haha. gedik

Gadget baru? jeng.jeng.jeng....









Berukuran : 109.0 × 52.0 × 15.0 mm ...ok die x brp nk slim..mcm saya. haha
Berbaju : *pink*



gadget ini hanya biasa jek... :)
membeli sbb mls nk bawa cmr yg hanya 1 fungsi je...so beli la ni.

walaupun hanya 5.1MP tapi HD video recording :)
walaupun bukan iPhone tetapi ianya Sony Ericsson...saya tetap suke & gembira 



platform hanya lah Symbian :)
&&&&&&&&
paling best...baby br sy ni Qwerty Keyboard :)


Dibeli : 4 syawal 1432H...bersendirian..sbb tu la terus ambik ini..xpandai bersabar.


OK...GADGET SAYA TAK MELETOP seperti mercun tum.tum.tum.tum...huahahahaha..
bersyukur la sekadar dpt baby SE V.Pro :)
Berdoa agar ianya akan setia lama di sisi saya :) amiiin. 








tapi kann.......................... 










rancang nak beli yg lain lagi....



hurmmmmmmm...


mmg x pandai bersyukur   geram kt diri sendiri.


OK.BYE *wink*

No comments:

Post a Comment